data wydania: | 06 marca 2020 |
---|---|
dane szczegółowe: | ZOBACZ WIĘCEJ |
Gdy ktoś mający posłuch opowie pięciu osobom na przyjęciu, że jesteś magicznym złotym pyłem, którego koniecznie potrzebują, zyskasz znacznie więcej niż dzięki dwudziestu tysiącom e-maili.
Chcesz poznać sztukę zdobywania rekomendacji? Jesteś gotów na bluefishing?
Spełniam te marzenia moich klientów, których nikt inny nie potrafi, a nawet nie próbuje spełnić. Bluefisherzy potrafią załatwić wszystko. Naprawdę w s z y s t k o.
Steve Sims realizuje nieprawdopodobne zlecenia i spełnia nawet najśmielsze marzenia klientów. Ślub w Watykanie, prywatny koncert Andrei Bocelli, czy nawiązanie kontaktu z potężnymi potentatami biznesowymi, takimi jak Elon Musk, to tylko niektóre z wielu projektów, nad którymi pracował. W książce chodzi jednak o coś znacznie ważniejszego, niż tylko opowieści o sukcesach z praktyki biznesowej autora. Sims opowiada o umiejętności zdobywania tego, co z pozoru nieosiągalne. O odpowiednim nastawieniu, wierze we własne możliwości i codziennej praktyce. Podaje wskazówki, techniki i strategie, aby pomóc czytelnikom przezwyciężyć każdą przeszkodę i zmienić swoje marzenia w rzeczywistość.
Trzon jego filozofii stanowią proste, skuteczne sposoby pracy z własnym umysłem i zdobywania praktycznych umiejętności. Niezależnie od tego, czy chodzi o wspinaczkę na Mount Everest, rozpoczęcie działalności gospodarczej, czy ubieganie się o wymarzoną pracę, możesz zrobić niesamowite rzeczy dla siebie, stosując zasady zaproponowane przez Simsa.
W młodości często odnosiłem wrażenie, że coś jest ze mną nie tak, bo chcę od życia czegoś więcej niż ludzie wokół mnie. Tak samo miał Steve Sims – pod górę, krętymi drogami, wbrew otoczeniu dążąc do własnych, wydawałoby się nierealnych celów. W swojej książce opisuje, jak osiągać takie właśnie cele. Spotkanie z papieżem – proszę bardzo. Prywatna kolacja, gdy do posiłku śpiewa Andrea Bocelli – nie ma problemu. Najbogatsi i najbardziej wpływowi ludzie na świecie w zasięgu mojego telefonu – tak jest! Miejsca w pierwszych rzędach, VIP-owskie wejściówki – do usług!
Dzięki Simsowi nauczyłem się, jak ważne jest, by wsłuchiwać się w to, co mówią klienci, odkrywać ich prawdziwe potrzeby i zaspokajać je w sposób szybki i kreatywny. Siła prezentów (nawet tych najdrobniejszych, ale idealnie dopasowanych do obdarowywanych osób), okazywanie pamięci, pielęgnowanie relacji i dbanie o to, aby zawsze dawać więcej, niż się obiecało – to tylko część jego metod działania i tego, jak rozwija i buduje swoje bluefishingowe imperium.
Wiedza płynąca z tej książki, przeniesiona do twojego życia i biznesu, pomoże ci zbudować sieć kontaktów i portfolio niezwykłych klientów. Zatem czytaj i działaj!
Marcin Osman, przedsiębiorca, autor książek, www.marcinosman.pl
Kiedy realizowałem zlecenie w Watykanie, nawiązałem współpracę z pewnym rzymskim hotelarzem, który bardzo mi pomógł na miejscu. Dzięki niemu miałem ułatwiony dostęp do ekskluzywnych restauracji. To, co dla mnie robił, mocno wykraczało poza zakres jego obowiązków jako szefa hotelu. Dowiedziałem się o jego słabości do Maroon 5. Skontaktowałem się ze znajomymi w Hollywood i załatwiłem Włochowi gitarę z autografami członków zespołu. (…) Hotelarz oprócz tego, że otrzymał zwykłą zapłatę – w końcu zajęliśmy pół hotelu… – to jeszcze dostał premię w postaci podpisanej gitary. Zabrał ją do domu, powiesił na ścianie i za każdym razem, gdy na nią spogląda, przypomina sobie okoliczności, w jakich wszedł w jej posiadanie. Gdybym zamiast gitary wręczył mu po prostu zwitek banknotów, szybko by o nich zapomniał – przeznaczyłby je na czesne za szkołę dzieci albo może na ratę
kredytu, a za miesiąc wszystko wróciłoby do normy. (…) Co innego gitara – jest namacalna, przywołuje wspomnienia. Zwrot z inwestycji w każde podarowane przeżycie jest znacznie większy niż wartość gotówki. (fragment książki)
Steve Sims jest założycielem „The Bluefish” – znanej na całym świecie firmy działającej w branży usług rozrywkowych dla kadry kierowniczej, VIPów, celebrytów, profesjonalnych sportowców i innych wymagających osób poszukujących wysokiej jakości doznań.
Liczba stron: | 192 |
---|---|
Format: | 152 x 227 |
Oprawa: | miękka |
ISBN: | 978-83-7579-766-4 |
Data wydania: | 06 marca 2020 |
Tłumacz: | Jacek Żuławnik |