data wydania: | 01 stycznia 2009 |
---|---|
dane szczegółowe: | ZOBACZ WIĘCEJ |
Najchętniej czytany na świecie poradnik poświęcony rozwijaniu twórczego myślenia. To książka, w której zaprezentowano szereg ćwiczeń stymulujących innowacyjność i kreatywność, a także pokazano jak przełamywać największe blokady psychologiczne, w pełni czerpać ze swojego potencjału intelektualnego, traktować szukanie nowych rozwiązań jak doskonałą zabawę, uznawać błędy za inspirację na drodze do sukcesu i jak wykorzystać twórczo cztery postawy: odkrywcy, artysty, sędziego i wojownika.
Roger von Oech to jeden z najwybitniejszych szkoleniowców zajmujących się kształtowaniem kreatywności. Prowadzone przez niego warsztaty i wykłady pomogły tysiącom uczestników na całym świecie ukształtować twórczą postawę. Autor współpracował z tak znanymi pracodawcami, jak Disney, Intel, NBC, MTV, Coca-Cola, Sony, Microsoft, Ford, IBM, Carter, CBS, CitiBank, Procter&Gamble oraz Amerykańskim Komitetem Olimpijskim.
"Wyróżnij się albo zgiń" - to najważniejszy postulat w biznesie. Jak myśleć kreatywnie i efektywnie żeby się wyróżnić na coraz bardziej konkurencyjnym rynku podpowiada Roger von Oech, dla którego kreatywność oznacza skuteczność w odkrywaniu tego czego nikt do tej pory nie odkrył... Polecam tę książkę każdemu marketerowi poszukującemu ciągle nowych rozwiązań biznesowych. Naprawdę warto przeczytać!
Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu marketingu i sprzedaży Brief
Jeśli kreatywności można się nauczyć, ta książka na pewno w tym pomoże. Roger von Oech pisze, jak zidentyfikować blokady psychologiczne, aby odkryć głęboko zakorzenione myśli twórcze, które drzemią w każdym z nas. Niezliczona liczba ćwiczeń pozwala kształcić wyobraźnię. A mnogość pomysłów i anegdot pokazuje, na czym polega proces twórczy oraz gdzie tak naprawdę tkwią ograniczenia naszej kreatywności – w nas samych. Gorąco polecam książkę każdemu, kto jest gotowy odkryć nowe możliwości swojego twórczego umysłu.
Karolina Liberka
Marketing w praktyce
Roger von Oech to jeden z najwybitniejszych szkoleniowców zajmujących się kształtowaniem kreatywności. Prowadzone przez niego warsztaty i wykłady pomogły tysiącom uczestników na całym świecie ukształtować twórczą postawę. Autor współpracował z tak znanymi pracodawcami, jak Disney, Intel, NBC, MTV, Coca-Cola, Sony, Microsoft, Ford, IBM, Cartier, CBS, Citi-Bank, Procter&Gamble oraz Amerykańskim Komitetem Olimpijskim. Obronił doktorat na Uniwersytecie Stanforda, poświęcając dysertację tematowi historii myśli. Mieszka w Atherton, w Kalifornii, z żoną Wendy i dziećmi: Atheną i Aleksem.
Liczba stron: | 256 |
---|---|
Format: | 210 x 150 |
Oprawa: | Miękka |
ISBN: | 978-83-7579-077-1 |
Data wydania: | 01 stycznia 2009 |