data wydania: | 12 czerwca 2019 |
---|---|
dane szczegółowe: | ZOBACZ WIĘCEJ |
Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników – i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby walić do ciebie drzwiami i oknami?
To właśnie przydarzyło się Cliffowi Lernerowi, kiedy postanowił zainwestować pieniądze zarobione na internetowym serwisie randkowym w aplikację działającą na nieznanej wówczas nikomu platformie o nazwie Facebook. Aplikacja zaczęła się wkrótce gwałtownie rozwijać i w niedługim czasie cena akcji firmy Lernera wzrosła o 2000%, uruchomiając niezwykły łańcuch wydarzeń złożony z niespodziewanych sukcesów i bolesnych doświadczeń.
Ta fascynująca i inspirująca opowieść pokazuje, jak:
• wywołać eksplozję wzrostu poprzez stworzenie wyjątkowego produktu,
• zidentyfikować jedynie trzy wskaźniki, które mają znaczenie,
• odkrywać skuteczne strategie wzrostu, by móc szybko się rozwijać,
• w błyskotliwy sposób wykorzystywać media, aby zdobyć 100 milionów użytkowników,
• stworzyć w firmie wspaniałą kulturę pracy, przyciągającą pracowników pełnych pasji.
Książka nie opowiada o nieprzerwanym paśmie sukcesów ani nie przedstawia po prostu różnych strategii rozwoju pozbawionych kontekstu czy też praktycznych przykładów ich zastosowania – taką pozycję mógłby napisać niemal każdy. Znalazły się w niej za to koncepcje marketingowe, sztuczki PR-owe i wiedza na temat tego, jak uzyskać efekt wirusowy. To właśnie one pozwoliły nam zdobyć 100 milionów użytkowników. Jednak tym, co może się okazać dla Czytelnika jeszcze cenniejsze, są doświadczenia i wnioski wyciągnięte z trudnych sytuacji oraz możliwość przyjrzenia się temu, w jaki sposób na bieżąco Cliff próbował sobie z nimi radzić i jakie podejmował decyzje wówczas, gdy wybuchały kolejne „pożary”.
Sukces w biznesie nie zależy wyłącznie od dobrego pomysłu czy sprawdzonej formuły; jest wynikiem określonych działań. Nie ma jednej drogi, zaś decyzja podjęta w każdym z krytycznych momentów wpływa na przyszłość firmy i ją kształtuje. Strategie przedstawione w tej książce, połączone z wglądem w procesy myślowe kryjące się za kluczowymi wyborami dokonywanymi w czasie dynamicznego rozwoju SNAP, z pewnością pomogą każdemu przedsiębiorcy skuteczniej działać w obszarze jego własnego biznesu.
(fragment Przedmowy)
Niezwykle cenne lekcje - dotyczące uzyskiwania efektu wybuchowego wzrostu, marketingu i innowacyjności - dla właścicieli start-upów i dyrektorów generalnych - pochodzące od jednego z najmądrzejszych przedsiębiorców, jakich znam.
Andrew Weinreich, przedsiębiorca z branży serwisów społecznościowych
Cliff Lerner jest znakomitym liderem biznesowym, który zrezygnował z lukratywnej kariery na Wall Street, aby uruchomić internetowy serwis randkowy. Przy niewielkim nakładzie finansowym założył firmę SNAP Interactive. Jego start-up stworzył pierwszą udaną aplikację randkową na Facebooka, co pozwoliło mu w ciągu pięciu lat zwiększyć przychody firmy o 4412% i zdobyć ponad 100 milionów użytkowników.
Cliff mieszka w Nowym Jorku i nieustannie szuka nowych możliwości realizowania się jako przedsiębiorca.
Liczba stron: | 240 |
---|---|
Format: | 154 x 227 |
Oprawa: | miękka |
ISBN: | 978-83-7579-727-5 |
Data wydania: | 12 czerwca 2019 |
Tłumacz: | Przemysław Imieliński |